آلمانی ها توافق حاصل شده با یونان را بد ارزیابی می نمایند

به گزارش تفطن، خبرنگاران: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیش از نیمی از مردم آلمان بر این باورند که توافق حاصل شده برای اعطای بسته نجات اقتصادی جدید به یونان یک توافق بد بوده است.

آلمانی ها توافق حاصل شده با یونان را بد ارزیابی می نمایند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بیشتر مردم آلمان در نظرسنجی جدیدی که اجرا شده اعلام نموده اند که ترجیح می دهند به جای اعطای یاری های مالی بیشتر به یونان، این کشور از منطقه یورو خارج گردد.

نمایندگان آلمانی روز آدینه با اعطای بسته سوم نجات مالی به یونان به ارزش 86 میلیارد یورو موافقت نموده اند. در نظرسنجی موسسه یوگاو بیش از 56 درصد پاسخگویان اعلام نموده اند که توافق با یونان یک توافق بد بوده و بیش از 20 درصد آلمانی ها نیز این توافق را بسیار بد ارزیابی نموده اند.

تنها 2 درصد مردم آلمان توافق حاصل شده با یونان را مثبت ارزیابی نموده و 27 درصد آلمانی ها نیز این توافق را نسبتا مثبت دانسته اند.

این نظرسنجی اضافه نمود: بیش از 48 درصد مردم یونان نیز خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند. تنها یک سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی از ادامه عضویت یونان در اتحادیه پولی مشترک یورو حمایت نموده اند.

یونان با تبعات منفی بحران مالی و مالی 2009 میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

روز دوشنبه گذشته، رهبران اروپایی به اتفاق آرا با طرح نجات مالی 3 ساله ای به آتن به ارزش 86 میلیارد یورو موافقت کردند که در ازای اعطای این یاری مالی، دولت یونان نیز متعهد به اجرای اصلاحات مالی از جمله اصلاح قوانین کار، سیستم بازنشستگی و مالیات بر ارزش اضافه نموده خواهد شد.

بر اساس طرح ریاضت مالی جدید، یونان باید 50 میلیارد یورو از اموال دولتی خود را خصوصی کند. بعضی مخالفان این طرح در مجلس یونان، خصوصی سازی اموال و دارایی های دولتی را خودکشی اجتماعی ارزیابی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1204

به "آلمانی ها توافق حاصل شده با یونان را بد ارزیابی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمانی ها توافق حاصل شده با یونان را بد ارزیابی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید