اتاق ایران، دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی

به گزارش تفطن، خبرنگاران - دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، در روزهای 20، 22 و 24 دی برگزار می شود.

اتاق ایران، دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی را برگزار کند.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی 12 ساعته، ارتقای سطح دانش و مهارت های مدیران و کارشناسان است و وحید ناصحی فر، عضو هیئت علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی سخنران این دوره آموزشی است.

تعریف بحران و انواع بحران، فرآیند مدیریت بحران، طبقه بندی بحران ها، بحران های اقتصادی، بحران در شرکت های کوچک و واحدهای تجاری SBU، الگوی انسان مبارز: ویژگی های مدیران بحران، مدیریت بحران اثربخش: منابع، تجهیزات، آمادگی و تمرین، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در شرایط بحران، سناریونویسی در مدیریت بحران و… محتواهای ارائه شده در این دوره آموزشی خواهد بود.

دوره آموزشی مدیریت بحران در روزهای 20، 22 و 24 دی ماه به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره می توانند به www.iiccim.ir مراجعه کنند. در پایان این دوره به مشارکت کنندگان، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1707

به "اتاق ایران، دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ایران، دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید