اعزام زیردریایی برای آنالیز سیگنال های دریافتی از بوئینگ گمشده مالزی

به گزارش تفطن، خبرنگاران: نخست وزیر موقت استرالیا تاکید نمود، تیم تحقیق و جستجو یک فروند زیر دریایی را به اقیانوس هند اعزام نموده اند تا در مورد سیگنال هایی که ظاهرا از جعبه سیاه هواپیمای ناپدید شده مالزی دریافت شده تحقیق کند.

اعزام زیردریایی برای آنالیز سیگنال های دریافتی از بوئینگ گمشده مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، وارن تراس نخست وزیر موقت استرالیا توضیح داد، پس از دریافت سیگنال هایی توسط یک کشتی استرالیایی که احتمالا مربوط به جعبه سیاه هواپیمای مسافربری مالزی بوده یک فروند زیر دریایی به آبهای اقیانوس هند اعزام شده تا در مورد صحت و سقم این مساله تحقیق کند.

بر اساس این گزارش در حالی که یک ماه از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی با 239 سرنشین می گذرد هنوز هیچ نشانه ای از سرنوشت این هواپیما به دست نیامده و دریافت سیگنال های جدید امیدهای تازه ای را در روند جستجوی این هواپیما زنده نموده است.

خانواده های قربانیان این پرواز بی صبرانه منتظر شنیدن خبر جدیدی در مورد سرنوشت مسافران این هواپیما هستند. شارژ باطری جعبه سیاه این هواپیما تنها یک ماه دوام خواهد داشت و پس از گذشت این مهلت امیدها برای پیدا شدن لاشه این هواپیما به شدت کاهش خواهد یافت.

نخستین سیگنال دو و نیم ساعت پیش از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری دریافت شده است. به نظر می رسد جعبه سیاه این هواپیما اکنون در کف اقیانوس هند است. تیم تحقیق و جستجو در حال آنالیز این مساله هستند که آیا واقعا این سیگنال ها از هواپیمای مسافربری گمشده مالزی بوده است.

آنگوس هوستون فرمانده تیم تحقیقاتی تاکید نمود، امروز روز حساس و معین کننده دیگری است و ما سعی می کنیم تا سیگنال های دریافتی را با مکالمات و اطلاعات ضبط شده از هواپیما تطبیق دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 614

به "اعزام زیردریایی برای آنالیز سیگنال های دریافتی از بوئینگ گمشده مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام زیردریایی برای آنالیز سیگنال های دریافتی از بوئینگ گمشده مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید