ایتالیا کنترل های امنیتی در مرز فرانسه را تشدید می نماید

به گزارش تفطن، وزیر کشور ایتالیا گفت: رم میخواهد کنترل های امنیتی در سه جاده منتهی به فرانسه را پس از حمله تروریستی شب گذشته در شهر نیس تشدید کند.

ایتالیا کنترل های امنیتی در مرز فرانسه را تشدید می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آنجلینو آلفانو وزیر کشور ایتالیا امروز آدینه در سخنانی تاکید نمود: ایتالیا کنترل ها در سه جاده مرزی منتهی به فرانسه را تشدید خواهد نمود.

در حمله تروریستی شب گذشته در شهر نیس فرانسه حداقل 84 نفر کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند که حال 18 نفر آنها وخیم گزارش شده است.

شهر نیس تنها 35 کیلومتر تا مرز ایتالیا فاصله دارد. کریستین استروسی، شهردار نیس از ساکنان خواسته است که در منازلشان باقی بمانند. بعضی گزارش ها هم از تیراندازی بین پلیس و افراد سوار بر کامیون خبر می دهد .

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که مردم حاضر در جشن که در حین مشاهده آتش بازی بودند، به هنگام هجوم کامیون وحشت زده شده و در خیابان پا به فرار گذاشتند.

خبرنگار روزنامه نیس مته گزارش داده است که خون زیادی رو خیابان ریخته و بدون شک تعداد زیادی زخمی شده اند. یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد که این اتفاق در انتها مراسم آتش بازی اتفاق افتاده است.

تلویزیون فرانسه گزارش داد که راننده کامیون با ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 871

به "ایتالیا کنترل های امنیتی در مرز فرانسه را تشدید می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایتالیا کنترل های امنیتی در مرز فرانسه را تشدید می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا کنترل های امنیتی در مرز فرانسه را تشدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید