باید از بخش خصوصی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان حمایت شود

به گزارش تفطن، مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان در دیدار با اعضای جامعه هتلداران این استان گفت: بخش دولتی باید با ایجاد مزیت هایی از بخش خصوصی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان حمایت کند.

باید از بخش خصوصی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان حمایت شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، فریدون الله یاری در این نشست ابراز امیدواری کرد تا این نشست ها به صورت مستمر تشکیل شود و همکاری بخش دولتی و خصوصی تبلور عینی پیدا کند.

او در ادامه سخنانش با اشاره به رشد گردشگری در اصفهان تأکید کرد: هم اکنون زمینه برای حضور گسترده بخش خصوصی در اصفهان بیش از گذشته ایجاد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان در ادامه سخنانش به نقش دولت در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: باید با ارائه راه کارهای مناسب همچون لزوم پرداخت ارزی گردشگران در هتل ها و یا افزایش عادلانه قیمت ها به دنبال حمایت از بخش خصوصی باشیم. افزایش کیفیت خدمات، شعار ما در توسعه گردشگری اصفهان است.

سید علی صالح درخشان معاون گردشگری اصفهان نیز گفت: امروزه گردشگری به شعاری جذاب تبدیل شده، لذا باید در راستای تلاش برای توسعه پایدار، تلاش کنیم تا صدای واحد در گردشگری ایجاد شود.

او در ادامه شرح داد: افزایش کیفیت خدمات شعار ما در صنعت گردشگری، شعار ما در استان اصفهان است، لذا حمایت از بخش خصوصی از یکسو و نظارت دقیق بر فعالیت های بخش خصوصی از سوی دیگر سیاست اصلی ما در حوزه گردشگری استان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 629

به "باید از بخش خصوصی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان حمایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از بخش خصوصی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان حمایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید