تکذیب تعطیلیِ مدرسه دیپلمات های آمریکا، انگلیس و کانادا در مسکو

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، شبکه خبری اِی بی سی نیوز دقایقی پیش گفت خبری که پیشتر در این شبکه به نقل از مقامات آمریکائی مبنی بر تعطیلی مدرسه آمریکایی- انگلیسی در مسکو اعلام شده بود را تکذیب می نماید.

تکذیب تعطیلیِ مدرسه دیپلمات های آمریکا، انگلیس و کانادا در مسکو

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز در این باره اظهار داشت: مقامات آمریکائی پیشتر اعلام نموده بودند که روسیه مدرسه آمریکایی- انگلیسی که فرزندان دیپلمات های آمریکا، انگلیس و کانادا در آن تحصیل می کردند را تعطیل نموده است اما مقامات سفارت آمریکا در مسکو هم اکنون این خبر را تکذیب نموده و گفتند که مدرسه مذکور در مسکو تعطیل نشده است.

به گزارشِ این شبکه تلویزیونی، وزارت خارجه روسیه نیز لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای، خبر تعطیلی این مدرسه در مسکو را تکذیب واظهار داشت که مکان مذکور در تعطیلات سه هفته ای خود به مناسبت سال نو میلادی واقع شده است.

گفتنی است ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دقایقی پیش در اظهاراتی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو اظهار داشت: هیچ دیپلماتی را به تلافی اقدامات آمریکا (در اخراج 35 دیپلمات روسیه) اخراج نمی کنیم بلکه دیپلمات ها و خانواده هایشان را برای جشن های کریسمس و سال نو به کاخ کرملین دعوت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 609

به "تکذیب تعطیلیِ مدرسه دیپلمات های آمریکا، انگلیس و کانادا در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب تعطیلیِ مدرسه دیپلمات های آمریکا، انگلیس و کانادا در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید