راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس شد

به گزارش تفطن، خبرگزاری خبرنگاران-طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و با حضور مهندس مقبلی معاون فنی و راه های فرعی و روستایی کشور ، علیرضا راستیار به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس معرفی گردید.

راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس شد

به گزارش دریافتی خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، طی مراسمی با حضور مهندس مقبلی معاون فنی و راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، علیرضا راستیار به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاد ه ای فارس معرفی گردید .

بر اساس این گزارش ، در این مراسم از زحمات و کوشش های مهندس سیاهپور در زمان تصدی مدیریت این اداره کل تقدیر بعمل آمد و علیرضا راستیار که پیش از این مسئولیت معاونت راهداری این اداره کل را عهده دار بود ، با صدور حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بعنوان سرپرست نو راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس معرفی گردید.

لازم به ذکر است هم چنین طی حکمی از سوی داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، علیرضا سیاهپور به عنوان سرپرست دفتر نگهداری راه ها این سازمان منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2342

به "راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید