سرنوشت لغو ویزای عمان برای ایرانی ها ، مونسان: کروزهای عمانی را به ایران می آوریم

به گزارش تفطن، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره درخواست خود از مقامات عمانی برای لغو ویزای عمان برای گردشگران ایرانی اطلاع داد.

سرنوشت لغو ویزای عمان برای ایرانی ها ، مونسان: کروزهای عمانی را به ایران می آوریم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

خبرنگاران - علی اصغر مونسان هشتم آبان ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به سفر اخیرش به عمان گفت: موضوع لغو ویزا برای گردشگران ایران در این سفر مطرح شد. حتی خواهش کردیم در صورتی که لغو ویزا ایرانی ها امکانپذیر نیست هزینه های ویزا را به صفر برسانند. قرار شد عمانی ها روی این موضوع کار نمایند و نتیجه را اعلام کننند.

وی افزود: قرار شد تورهای ترکیبی کشورهای عمان داشته باشیم، کروزهای زیادی به این کشور رفت و آمد دارند به همین دلیل مقرر شد یاری نمایند تا ادامه حرکت این کروزها به ایران باشد و اولین مقصد بندرعباس گردد. امیدواریم در سال های آینده، شاهد گردشگران ترکیبی بیشتری از کشور عمان باشیم و روابط گردشگری با عمان ارتقاء یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره آخرین آمار گردشگران خارجی در ایران نیز گفت: در 6 ماهه اول خوشبختانه 5 میلیون گردشگر ورودی داشته ایم و علی رغم شرایط تهدید نماینده گردشگری توانسته ایم آمار خوبی را ثبت کنیم. حدود 26 درصد رشد را شاهدیم و امیدواریم آمار گردشگران از مرز 10 میلیون عبور کند.

منبع: چمدان
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 647

به "سرنوشت لغو ویزای عمان برای ایرانی ها ، مونسان: کروزهای عمانی را به ایران می آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت لغو ویزای عمان برای ایرانی ها ، مونسان: کروزهای عمانی را به ایران می آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید