سیل به شبکه آب روستایی شهرستان دنا خسارت سنگینی وارد کرد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، غلام محمد زارعی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از چند منطقه پرخطر شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود که هرچه سریع تر رفع مسائل و ترمیم آسیب های ناشی از سیل را داشته باشیم.

سیل به شبکه آب روستایی شهرستان دنا خسارت سنگینی وارد کرد

زارعی با اشاره به آبگیری کامل سد شاه قاسم یاسوج، ابراز داشت: ایمنی و پایداری سد مناسب بوده و شیر تنظیم خروجی سد نیز مدیریت می شود.

زارعی با اشاره به ثبت بیش از 300 میلیمتر بارش در برخی مناطق استان، عنوان داشت: ورود سیلاب به منازل در روستای پریکدان شهرستان بویراحمد را داشتیم که سعی شد مسیرهای ورود آب به منازل مسدود شود و کنترل سیلاب به سمت کانال های هدایت آب با بکارگیری تجهیزات راهداری را داشته باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شرح داد: همچنین بازدیدهایی از پل های مختلف شهرستان بویراحمد انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

زارعی عنوان داشت: با توجه به سرریز شدن آب از روی پل زردک، این پل با در نظر دریافت موارد ایمنی مسدود شد.

زارعی گفت: در مناطق تلخسرو و سرآبتاوه ورود آب به منازل را داشتیم و با بکارگیری تجهیزات لازم تلاش ها برای مدیریت شرایط و کاهش مسائل انجام شد.

زارعی با اشاره به قطع آب برخی مناطق در شهرستان بویراحمد، ابراز داشت: با توجه به تأمین آب بخش زیادی از آب شرب شهر یاسوج از چشمه های بالادست، این چشمه ها به علت حجم بالای بارش و سیلاب، گل آلود شده و با تاکید بر رعایت بهداشت شبکه توزیع آب مناطق هدف قطع شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه آب برخی از مناطق وصل شده است، عنوان نمود: تخریب پایه های برق و ترانس یکی از ایستگاه های انتقال و پمپاژ آب با پوشش تأمینی آب غرب شهر یاسوج عامل دیگر قطع آب بوده و تلاش می شود که تا قبل از ظهر چهارشنبه آب مناطق غربی نیز وارد مدار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 347

به "سیل به شبکه آب روستایی شهرستان دنا خسارت سنگینی وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل به شبکه آب روستایی شهرستان دنا خسارت سنگینی وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید