تور دبی ارزان: محمد بن زاید: از حاکمیت و امنیت امارات چشم پوشی نمی کنیم

به گزارش تفطن، رئیس امارات گفت که کشورش هرگز درباره حاکمیت خود کوتاهی نخواهد کرد و به سیاست های خود در حمایت از صلح و ثبات در منطقه و دنیا ادامه خواهد داد.

تور دبی ارزان: محمد بن زاید: از حاکمیت و امنیت امارات چشم پوشی نمی کنیم

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از خلیج آنلاین، محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات در جریان سخنرانی خود اعلام نمود که کشورش به رویکرد مستحکم و قاطعانه خود در تقویت پل های همکاری، رایزنی و روابط موثر و متوازن مبتنی بر اعتماد، دوستی و احترام متقابل با کشور های دنیا ادامه خواهد داد.

محمد بن زاید بعلاوه توضیح داد: امنیت امارات یک اصل اساسی است که هرگز از آن چشم پوشی و یا درباره آن کوتاهی نمی کنیم.

رئیس امارات در ادامه اضافه نمود: ما به سمت تمامی کشور های منطقه و دنیا که با ما در ارزش های همزیستی و احترام متقابل برای تحقق پیشرفت و شکوفایی همگان شریک هستند، دست دوستی دراز می کنیم.

وی بعلاوه تاکید نمود: تاریخ، هویت و میراث فرهنگی ما بخش اصلی طرح و برنامه های ما باقی خواهد ماند و اماراتی ها همچنان در رأس اولویت های این کشور قرار دارند.

محمد بن زاید ضمن تاکید بر لزوم تسریع در کوشش های رشد و توسعه ای برای ایجاد مالی فعال و پیش رو در دنیا، گفت: ما به تقویت جایگاه امارات به عنوان تأمین کننده مطمئن انرژی و حمایت از امنیت انرژی دنیای برای برخورداری از رشد و توسعه اقتصاد دنیای ادامه می دهیم.

رئیس امارات خاطرنشان کرد که کشورش هرگز درباره حاکمیت خود کوتاهی نخواهد کرد و به سیاست های خود در حمایت از صلح و ثبات در منطقه و دنیا ادامه خواهد داد.

این نخستین سخنرانی محمد بن زاید از زمان برعهده گرفتن پست ریاست امارات در ماه مه گذشته به جای خلیفه بن زاید است.

این سخنرانی قبل از برگزاری نشست سران کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس و بعلاوه سران مصر، اردن و آمریکا در شهر جده عربستان ایراد شد. قرار است در این نشست تامین انرژی و مقابله با چالش های امنیتی منطقه مورد آنالیز قرار بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2401

به "تور دبی ارزان: محمد بن زاید: از حاکمیت و امنیت امارات چشم پوشی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: محمد بن زاید: از حاکمیت و امنیت امارات چشم پوشی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید