مدل های شینیون مو، مخصوص عروس خانم ها

به گزارش تفطن، خبرنگاران: اگر شما هم جشن عروسی تان نزدیک است و به دنبال مدلی زیبا و خاص برای موهایتان می شد، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

مدل های شینیون مو، مخصوص عروس خانم ها

1. مدل گوجه ای ساده

اگر از آن دسته عروس هایی هستید که سادگی را به هر جیزی ترجیح می دهید. این نوع مدل شینیون مخصوص شماست. در این نوع مدل شینیون از تاج عروس استفاده نمی گردد و فقط گل سری به این شکل روی برجستگی شینیون قرار می گیرد. عروس خانم هایی که چتری دوست ندارند می توانند از این مدل شینیون استفاده نمایند، چون قسمت جلوی مو ها کاملا کشیده شده و روبه بالا است. اگر دوست داشته باشید می توانید از گل سر خود در قسمت جلوی مو ها هم بهره ببرید.

2. شینیون گوجه ای با چتری

این مدل شینیون بسیار شبیه به شینیون بالاست با این تفاوت که کمی پیچ و تاب اضافه تر دارد و همچنین قسمت جلوی مو ها هم مثل مدل قبل کشیده و صاف نیست. این مدل شینیون برای عروس خانم هایی که می خواهند شینیون ساده و همراه با چتری یا فرق یک طرفه داشته باشند، مناسب است.

3. استفاده از گل های طبیعی در شینیون

استفاد از گل طبیع در شینیون معمولا برای عکاسی های فرمالیته عروس استفاده می گردد. بعضی از عروس خانم ها در جشن های دیگر مثل جشن عقد و حنابندان و ... هم از این مدل شینیون با گل طبیعی استفاده می نمایند.

4. بافت مو در شینیون

این مدل شینیون مخصوص عروس هایی است که می خواهند موهایشان بیشتر از تور عروسی به چشم بیاید. در این نوع شینیون ها تور عروس را زیر مو ها وصل می نمایند و بافت و حالت مو ها به خوبی دیده می گردد. عروس خانم هایی که مو های بلند و پرپشتی دارند می توانند این مدل شینیون مو را برای مهم ترین شب زندگی شان انتخاب نمایند. اگر مو های پرپشتی ندارید، ولی به بافت مو در شینیون علاقه دارید هم می توانید از اکستنشن مو بهره ببرید. در این مدل با توجه به حجم مو تعداد بافت های به کاررفته در شینیون کم و زیاد می گردد.

5. مدل شینیون برای مو های کوتاه

خانم های موکوتاهی که علاقه ای به استفاده از اکستنشن ندارند، می توانند این مدل شینیون را برای شب عروسی خود انتخاب نمایند. تا با همان موی کوتاه هم شینیونی زیبا داشته باشند.

6. شینیون های شلوغ

اگر هوادار مدل های شلوغ و طرح های خاصی مثل گل رز هستید، این مدل شینیون ها مخصوص شماست. در این نوع شینیون ها معمولا از موی اضافه و پروتز مو برای پرحجم و شلوغ نشان دادن موهایتان استفاده می گردد.

7. شینیون های روبه پایین

این مدل شینیون های روبه پایین مخصوص عروس خانم هایی است که اختلاف قدی کمی با داماد دارند و می خواهند که این اختلاف کم را حفظ نمایند. در این موارد بعد از پوشیدن کفش های تخت، استفاده از این مدل شینیون مو پیشنهاد می گردد.

منبع: برترین ها
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 839

به "مدل های شینیون مو، مخصوص عروس خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های شینیون مو، مخصوص عروس خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید