مذاکرات پلیس و معترضان در تایلند بازنده شد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: گفتگوی میان رهبر معترضان تایلندی و نمایندگان پلیس این کشور با هدف انتها دادن به اعتصابات و اشغال سازمان های دولتی بدون دستیابی به نتیجه مورد نظر انتها یافت.

مذاکرات پلیس و معترضان در تایلند بازنده شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ مذاکره میان پلیس تایلند و رهبر مخالفان دولت برای خاتمه دادن به اعتصابات و اشغال ساختمان های دولتی این کشور بی نتیجه به خاتمه رسید.

مذاکره با لانگ پو ایسارا، رهبر مخالفان در آزادسازی مجدد یک ساختمان دولتی در شمال پایتخت پیروز نبود. وی بیان کرد دولت میخواهد از درخواست برای بازگشایی جاده ها به عنوان بهانه ای برای سرکوب معترضان استفاده کند.

این رهبر مخالفان در ادامه از نمایندگان پلیس پرسید: اگر خونی ریخته گردد آیا دولت جوابگو خواهد بود؟ نماینده پلیس در گفتگویی تلویزیونی در پاسخ به وی گفت نیروهای پلیس به خشونت متوسل نخواهد شد. وی نیز در توجیه این درخواست خود گفت: از شما خواهش می کنم که درک کنید... هزاران نفر از مردم به دلیل اینکه قادر به استفاده از جاده ها نیستند دچار مسائل زیادی شده اند.

با اینحال هردوطرف درباره ادامه مذاکرات در زمانی دیگر به توافق رسیدند.

صدها پلیس ضدشورش برای بازپس گیری ساختمان های دولتی از دست شورشیان در بانکوک از روز آدینه دست به کار شده اند. پلیس مدعی شده است که این عملیات با خشونت همراه نخواهد بود.

وزیر کار تایلند نیز بیان کرد پلیس به عملیات خود برای بازپس گیری 5 سایت تحت کنترل معترضان طی هفته آینده ادامه خواهد داد.

چالرم، وزیر کار این کشور در ادامه گفت: این تظاهرات باعث نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم شده است. به همین دلیل است که باید نسبت به بازپس گیری منطقه تحت کنترل مخالفان طی روزهای آینده اقدام کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 619

به "مذاکرات پلیس و معترضان در تایلند بازنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات پلیس و معترضان در تایلند بازنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید