مراسم عزاداری امسال در خراسان رضوی چگونه برگزار می شود؟

به گزارش تفطن، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی گفت: مراسم عزاداری در این استان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مراسم عزاداری امسال در خراسان رضوی چگونه برگزار می شود؟

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

حسن جعفری جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت: برگزاری مراسم ماه های محرم و صفر با هدف تعادل بخشی حفظ سلامت مردم و همچنین مطلوب برگزار کردن این مراسم اجرا می شود.

او افزود: در خصوص برگزاری مراسم عزاداری کارگروه تشکیل شده و قرار شد مراسم را رصد و مجوز های لازم را صادر کنند و نسبت به توجیه سازی و نظارت بر مراسم اقدام کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی ادامه داد: مراسم عزاداری باید حتما در فضای باز باشند،تجمعات به صورت حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد،سقف زمانی در نظر گرفته شده حداکثر2 ساعت است ،استفاده از طبل و سایر علائم ممنوع است،استفاده از ماسک حتمی و همچنین حضور هیات ها در حرم مطهر رضوی ممنوع شده است.

  • پروتکل های عزاداری های ماه محرم در حرم رضوی کامل اجرایی می شود

جعفری گفت: برپایی هرگونه ایستگاه های صلواتی در سطح شهر مشهد ممنوع شده است.

او شرح داد: نذورات مردمی می تواند در قالب مواد غذایی خشک و خام توزیع شود و طبخ آن ممنوع است، همچنین در مناطقی که تجمعی صورت نگرفته باشد این مواد غذایی می تواند در اختیار نیازمندان و مستمندان قرار بگیرد.

/ی.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1458

به "مراسم عزاداری امسال در خراسان رضوی چگونه برگزار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عزاداری امسال در خراسان رضوی چگونه برگزار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید