مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 شروع شد

به گزارش تفطن، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع فرصت دو روزه تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون سراسری از امروز، 22 مردادماه اطلاع داد.

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 شروع شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران اعلام نمود: کنکور سراسری 99 طبق اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز های 29 مرداد تا یکم شهریورماه برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

زرین آمیزی ادامه داد: بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن ها از 16 مردادماه بصورت قطعی تایید شده، ضروری است امروز و فردا 22 و 23 مردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است؛ طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های معین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1460

به "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید