نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم به مالزی می رود، سوئد مقصد بعدی

به گزارش تفطن، جابر رمضانی کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در این حوزه به خبرنگاران گفت: قرار است نمایش نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم که شهریورماه 96 در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود در فستیوال جرج تاون GEORG TOWN مالزی که از بزرگترین رویدادهای هنری آسیا به حساب می آید، اجرا گردد. این فستیوال که برگزاری آن یک ماه به طول می انجامد در جزیره پنانگ مالزی برگزار می گردد.

نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم به مالزی می رود، سوئد مقصد بعدی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

وی ادامه داد: این اثر نمایشی که به نویسندگی پیغام سعیدی، دراماتورژی محمد چرمشیر و تهیه نمایندگی گروه سوراخ تو دیوار اجرا می گردد به دعوت این فستیوال در بخش اصلی جشنواره حضور خواهد داشت. جشنواره جرج تاون رقابتی نیست اما 14 اثر حاضر در این فستیوال از بین حدود 1000 اثر نمایشی انتخاب شده اند.

به گفته وی، محمدرضا مقیمی نیز مدیر امور بین الملل این اثر نمایشی است.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم 23 و 24 آگوست در این جشنواره اجرا خواهد داشت و ما تمام کوششمان را می کنیم که با همان گروهی که در ایران اجرای عمومی رفتیم در جشنواره اجرا داشته باشیم.

کارگردان نمایش سوراخ متذکر شد: نمایش نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم اجرایی خاص و تجربی است و برای اجرا رفتن در کشوری دیگر مسائل خاص خودش را دارد به همین جهت ممکن است نمایش در فضایی گالری مانند اجرا گردد که البته فعلا در حال رایزنی و مصاحبه در این زمینه هستیم. همچنین اسپاگتی ها و مواد خوراکی هم که در اجرا مورد استفاده قرار می گیرد از طرف فستیوال تامین خواهد شد.

رمضانی در انتها صحبت هایش یادآور شد: در سال 2015 نمایش صدای آهسته برف نیز در فستیوال جرج تاون اجرا شد و این دومین حضور گروه ما در این جشنواره است. همچنین بعد از اجرا در مالزی و در همان ماه آگوست یعنی شهریور ماه این نمایش قرار است در جشنواره گوتنبرگ سوئد نیز اجرا گردد.

عوامل نمایش نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم عبارتند از نویسنده: پیغام سعیدی، دراماتورژ: محمد چرم شیر، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح صدا: سروناز مستوفی، گریم: ماریا حاجیها، طراح پوستر: علی باقری، مدیرامور بین الملل: محمدرضا مقیمی، مدیر روابط عمومی و مشاور امور رسانه: عسل عباسیان، عکاس: احسان نقابت، مدیر فراوری: مهرداد بهاالدینی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مجتبی شفیعی، گروه کارگردانی: میلاد محمدی عمادی، نسترن شاهسون، مدیر اجرا: میرسعید مولویان، دستیار صحنه: فرشید جعفری، دستیار لباس: ملیکا انصاری.

آتیلا پسیانی، نگار جواهریان، علی باقری، اصغر پیران، شیوا ابراهیمی، مریم نورمحمدی، نیکامهر غفاریان، ایمان صیاد برهانی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده ای سر میز شام کوشش می نمایند تا راجع به خودکشی مهرناز حرف نزنند. آنها گرسنه دانستن درباره دردهایی که به او رفته است، هستند. نمایشی درباره درد؛ درباره درد مشترکی که نمی توان راجع به آن حرف زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 615

به "نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم به مالزی می رود، سوئد مقصد بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم به مالزی می رود، سوئد مقصد بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید