نورملکی: پیش بینی قهرمانی مقتدرانه را می کردیم، هدف گذاری ولی نژاد کسب سهمیه المپیک است

به گزارش تفطن، سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز گفت: با توجه به ساختاری که در باشگاه تعریف کردیم پیش بینی چنین عملکرد قدرتمندانه و قهرمانی در مسابقات را داشتیم.

نورملکی: پیش بینی قهرمانی مقتدرانه را می کردیم، هدف گذاری ولی نژاد کسب سهمیه المپیک است

فاطمه نورملکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندوی فتح صدر البرز گفت: برای رسیدن به قهرمانی مقتدرانه الگوهای فنی و نگاه حرفه ای درست و سنجیده ای را در نظر گرفتیم. ما برنامه ریزی مدون و خوبی را تدارک دیدیم و همراه بودن تمام اعضای باشگاه، دوری از حاشیه ها و تمرکز روی تدوین و اجرای تک تک الگوها در جهت آماده سازی تیم به لحاظ فنی و روانی نیز نقش برجسته ای در این عملکرد داشت. از طرف دیگر الگوهای مادی و معنوی باعث گشت که بتوانیم در زمان در نظر گرفته شده به آن چیزی که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز در مورد عملکرد این تیم مقابل کن مطرح کرد: تیم ما با توجه به شرایط برگزاری لیگ برنامه بسیار خوبی داشت و حتی در زمان آماده سازی تیم اصلی، به یکباره به در خواست فدراسیون برای برگزاری هر چه بهتر لیگ بانوان و حضور حداکثری بهترین های تکواندو بانوان در مسابقات، یک تیم دیگر را هم تدارک دیدیم و برای انتخاب این تیم نیز مراحل انتخابی را در نظر گرفتیم. در این قالب و فرصت کم تیم یکدست و خوب دیگری هم تدارک دیدیم که کار بسیار سخت و پیچیده ای بود، اما خدا را شکر توانستیم از عهده این کار نیز با یاری کمیته فنی باشگاه به خوبی بربیایم.

وی تاکید نمود: همه شاهد بودند که چگونه وارد مسابقات شدیم و چه نتایجی را رقم زدیم. از قبل هم با توجه به ساختاری که تعریف و اجرا نموده بودیم پیش بینی این نتیجه را داشتیم. تیم کن نیز تیم ریشه دار و مستحکمی است که از مهره ها و قهرمانان خوبی درمجموعه فنی و بازیکنان برخوردار است، اما در مصاف با این تیم نیز به لطف خداوند و کوشش قهرمانان توانستیم از فرصت های خود به خوبی بهره ببریم و پیروز میدان باشیم.

نورملکی در مورد شرایط فنی بازیکنان با توجه به تعطیلی 11 ماهه مسابقات و باشگاه ها مطرح کرد: با توجه به پاندمی بیماری که از سال گذشته جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، تاثیر تعطیلی مسابقات در مسابقات وجود داشت. طبیعتاً ورزش ایران نیز مانند همه جهان تحت تاثیر این جریان و بیماری قرار داشت، اما با همه این شرایط لیگ بانوان سطح فنی بالایی داشت و شاهد بازی های پر هیجان و فنی بودیم و ما هم متناسب با شرایط موجود به مسابقات رسیدیم و شرایط تاثیر تعطیلی مسابقات در تمام تیم ها به نوعی یکسان بود.

سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز گفت: امیدوارم این ویروس منحوس هرچه زودتر از سطح جهان و کشورمان برچیده گردد و مجدداً شاهد بازگشت ورزش کشور و به خصوص رشته تکواندو به شرایط گذشته و برگزاری مسابقات جذاب و باکیفت باشیم، اما با توجه به همین شرایط باز هم مسابقات لیگ بانوان جذاب و دیدنی دنبال شد. حتی با وجود تفاوت برگزاری مسابقات سال جاری از لحاظ برگزاری با سالیان گذشته که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شد، می توان به جرات مطرح کرد که از لحاظ سطح فنی و جذابیت شاهد مسابقات با کیفیت تری بودیم. همه قهرمانان کوشش کردند تا با تمام توان وارد مسابقات شوند و برای رسیدن به تیم ملی کوشش نمایند که این موضوع به جذابیت مسابقات افزوده بود.

وی در مورد کسب عنوان بهترین سرمربی و فنی ترین بازیکن توسط باشگاه فتح صدر البرز گفت:کسب عنوان بهترین سرمربی حاصل کوشش جمعی کلیه اعضای باشگاه از کادر مدیریتی و فنی و همچنین کوشش قهرمانان در داخل زمین رقم خورد. یلدا ولی نژاد نیز به خاطر کوشش و ممارست در طی این مدت به عنوان فنی ترین بازین انتخاب شد و حتی در یک وزن پایین تر در مسابقات حاضر شد و هدفگذاری او رسیدن به کسب سهمیه المپیک و همچنین حضور و کسب افتخار در المپیک است. ولی نژاد با دقت و ظرافت وارد مسابقات شد و خداراشکر توانست بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

نورملکی در مورد شکست ناهید کیانی مقابل مهلا مومن زاده گفت: ناهید کیانی یکی از بازیکنان باتجربه، خوب و توانمند باشگاه فتح صدرالبرز و تیم ملی تکواندو بانوان است، اما در مسابقات هر کسی به خوبی از زمان و موقعیت ایجاد شده به نحو احسن بهره ببرد، خروجی پیروز و بهتری خواهد داشت. در این مسابقه نیز مهلا مومن زاده با کیفیت تر عمل کرد و پیروز شد نتیجه دلخواه خود را با کسب پیروزی کسب کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1754

به "نورملکی: پیش بینی قهرمانی مقتدرانه را می کردیم، هدف گذاری ولی نژاد کسب سهمیه المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورملکی: پیش بینی قهرمانی مقتدرانه را می کردیم، هدف گذاری ولی نژاد کسب سهمیه المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید