وزیر پرسپولیسی؟ به دستور شخص وزیر برای استقلال اسپانسر پیدا کردم! ، یاد گرفتند ناکامی خودشان را گردن دیگران بیندازند

به گزارش تفطن، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس صحبت های تازه و جنجالی در مورد شایعه یاری وزیر ورزش به پرسپولیس و بحث وزیر پرسپولیسی انجام داد.

وزیر پرسپولیسی؟ به دستور شخص وزیر برای استقلال اسپانسر پیدا کردم! ، یاد گرفتند ناکامی خودشان را گردن دیگران بیندازند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی اکبر طاهری در واکنش به این مسئله که خیلی از استقلالی ها معتقدند موفقیت های پرسپولیس به خاطر حمایت های وزیر ورزش است و به چیزی به نام وزیر پرسپولیسی اعتقاد دارند و اینکه آیا واقعاً چنین مسئله ای وجود دارد یا خیر؟ گفت: من در دوره 2 وزیر مختلف یعنی گودرزی و سلطانی فر در پرسپولیس فعال بودم و هیچ وقت نشد که چه برای ما و چه برای استقلال، وزیر ورزش بخواهد مستقیم ورود کند و یا دخالتی داشته باشد. نهایتاً این بود که ما مسائل خودمان را به وزیر ورزش می گفتیم و هیچ وقت پشتیبانی خارج از عرف انجام نمی شد.

وی ادامه داد: اصلاً این مسئله وجود ندارد که وزیر ورزش بخواهد در مسائل ریز فوتبال مثل اخطارها، آرای کمیته انضباطی یا چنین مسائلی دخالت کند، یا مثلاً فکر کنیم که وزیر ورزش در بحث داوری ها دخیل است. حتی وزارت ورزش به دو باشگاه پول هم نمی تواند بدهد، پس اصلاً چنین چیزی امکان ندارد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: گاهی اوقات پیش می آید که یک مدیر در پرسپولیس و استقلال به مشکل برمی خورد و پیش وزیر می رود تا راه حلی پیدا گردد، اما امکان ندارد که وزیر ورزش بخواهد در مسائل اجرایی یک تیم دخالت کند. متاسفانه بعضی از این آقایان یاد گرفتند که بعد از باخت و هر ناکامی این مسئله را گردن شخص دیگری بیاندازند و به وزیر ربط بدهند. وزیر هیچ وقت کاری نکرد که به نفع ما و به ضرر استقلال باشد.

طاهری در واکنش به این مسئله که استقلالی ها معتقدند در واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به پرسپولیس و استقلال پارتی بازی شده و به خاطر بعضی روابط استادیوم کاظمی به پرسپولیس رسیده، گفت: من وقتی دیدم وجود فقط یک محل تمرین به نام درفشی فر برای پرسپولیس کم است و ما مشکل چمن داریم، دنبال پیدا کردن یک زمین دیگر رفتم. یادم می آید که حتی برانکو می گفت زمین استادیوم درفشی فر صاف نیست.

وی افزود: بعد از این، دو استادیوم به ما معرفی گردید یکی استادیوم امام رضا (ع) و دیگری شهید کاظمی بود. استادیوم کاظمی به خاطر چمن طبیعی که داشت شرایطش بهتر بود. درست در زمانی که من دنبال پیدا کردن یک زمین دیگر برای پرسپولیس بودم، گودرزی به نام وزیر ورزش به من گفت هر کاری که برای پرسپولیس می کنی برای استقلال هم بکن! حتی در فصل 95-94 عین همان اسپانسری که برای خودمان آوردم برای استقلال هم آوردم. حالا این یعنی وزیر پرسپولیسی است؟

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: وقتی که بحث استادیوم امام رضا (ع) و کاظمی پیش آمد هر دو باشگاه طبیعتاً استادیوم کاظمی را می خواستند. ما به دفتر سجادی رفتیم و آنجا قرعه کشی انجام شد که چه استادیومی به چه تیمی برسد، اتفاقا خود مدیران استقلال هم قرعه را درآوردند و استادیوم امام رضا (ع) به آن ها رسید.

طاهری ادامه داد: بعد از اینکه معین شد چه استادیوم هایی به چه تیمی رسیده، من هفته ای چند بار به ملاقات علیرضا دبیر مسئول خزانه داری شورای شهر می رفتم تا در مورد شرایط استادیوم صحبت کنم. دبیر به من می گفت که تو هفته چهار، پنج بار در دفتر من حضور داری و دنبال استادیوم هستی، اما از استقلال هیچ کسی دنبال کار نمی آید. حالا استقلالی ها بگویند که آیا این تقصیر وزیر است یا تقصیر خودشان؟

وی در مورد تفاوت های استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) در امکانات گفت: اگر استادیوم شهید کاظمی تکمیل شد فقط با هزینه خودمان بود. شهرداری هم یاری هایی می کرد، اما ما خودمان استادیوم را تجهیز کردیم. یادم نمی آید که دقیقاً چقدر هزینه کردیم، اما حتی دنبال این بودیم که کل استادیوم را دو طبقه کنیم تا بتوانیم از بعضی بازی های پرسپولیس در لیگ میزبانی کند. من حتی دنبال زمین های اطراف استادیوم شهید کاظمی هم رفتم تا بتوانیم استخر، چمن مصنوعی و زمین تمرین شماره 3 و 2 را احداث کنیم، این ها چیزی بود که خود من دنبالش رفتم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در سرانجام گفت: در بحث استادیوم ها هیچ کدام از افراد وزارتخانه دخالتی نداشتند. حالا اگر استادیوم امام رضا (ع) شرایط خوبی ندارد قصور خود آقایان است. حتی یادم است که شهرداری به باشگاه استقلال گفت که یاری می نماید که چمن استادیوم امام رضا (ع) از مصنوعی به طبیعی تغییر پیدا کند، اما نمی دانم چرا مدیران استقلال دنبال این مسائل نرفتند.

میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2013

به "وزیر پرسپولیسی؟ به دستور شخص وزیر برای استقلال اسپانسر پیدا کردم! ، یاد گرفتند ناکامی خودشان را گردن دیگران بیندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر پرسپولیسی؟ به دستور شخص وزیر برای استقلال اسپانسر پیدا کردم! ، یاد گرفتند ناکامی خودشان را گردن دیگران بیندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید