وقتی اشتباهات وزیر برایش خاطره می گردد، نه درس عبرت، یحیی قربانی جدید تصمیمات سلطانی فر؟

به گزارش تفطن، باز هم انتخاب های سئوال برانگیز و باز هم تکرار اشتباهات گذشته به ارزش دلشوره های میلیون ها ایرانی پرسپولیسی که تا 40 روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی تیم شان را ببینند.

وقتی اشتباهات وزیر برایش خاطره می گردد، نه درس عبرت، یحیی قربانی جدید تصمیمات سلطانی فر؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با افتضاحی که در انتشار فایل صوتی - تصویری از مهدی رسول پناه، دوست گرمابه و گلستان مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ایجاد شد، همه کاره وزارت ورزش ترجیح داد برای آرام کردن جو متشنج بوجود آمده، او را از کار برکنار کند. رسول پناه در آن ویدیو از بازیکن باشگاه پرسپولیس تا غریبه ها را زد تا به قول اهل کنایه، به خودی و غریبه رحم ننموده باشد! روزهای سختی به اهالی باشگاه، دولت، مردم خونگرم و مهمان نواز استان مازندران و سایر مراکزی که به نوعی در آن مکالمه یک طرفه مورد حمله و هتاکی مدیرعامل قبلی پرسپولیس قرار گرفته بودند، گذشت تا در نهایت مسعود سلطانی فر درصدد برآمد تا برای پر کردن جای خالی آقای مدیرعامل بلافاصه دست به کار شده و بار دیگر از نیروهای خدوم حراست وزارتخانه اش هزینه کند.

پیش از این هم تجربه های ناموفقی مانند حضور بهروز منتغمی یا ایرج عرب که در همان اداره(حراست) مدیرکل بودند برای این عنوان استفاده شده بود ولی هربار نه تنها دستاوردی قابل ارزیابی و ستودنی برجای نماند بلکه آثار بدهی ها و کم کاری های ادوار مرتبط با حضور آقایان همچنان پابرجاست. شاید سلطانی فر اصرار دارد بگوید مدیران حراست، توانایی اداره یک باشگاه ورزشی در حجم و سطح پرسپولیس با حدود را دارند و برای همین روی انتخاب نفراتش اصرار دارد.

اینکه وزیر، جعفر سمیعی را از مدیریت کل حراست وزارت ورزش و جوانان برداشته و به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس منصوب می نماید اقدامی بود که در نهایت منجر به این شد وی در طول روزهای گذشته پس از انتصابش تنها یک بار در باشگاه و یک بار در محل تمرینات پرسپولیس حضور یافته و در عوض ابراهیم شکوری را به جای خود همه کاره باشگاه نموده و ظاهرا کاری به کار اتفاقات روزمره پرسپولیس ندارد که اگر داشت حداقل برای دومین بار طی این مدت راهی دفتر کار جدیدش می شد.اتفاق جالب یا بهتر است بگوییم گاف مسعود سلطانی فر وقتی بود که روز یکشنبه 18 آبان طی حکمی بار دیگر جعفرسمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به سمت سرپرستی حراست وزارت ورزش منصوب کرد! دو شغل موازی و همزمان.

در واقع مدیر حراست وزارت ورزش که باید بر تخلفات احتمالی در ورزش به ویژه دو باشگاه زیر مجموعه وزیر یعنی استقلال و پرسپولیس نظارت داشته و مو را از ماست بیرون بکشد، همه کاره باشگاه پرسپولیس هم هست! اتفاقی نادر در قرن بیست و یکم که ایرادها و اشکالات چنین موازی کاری هایی بارها و بارها لابلای دروس دانشگاهی در بخش مدیریت، تدریس و درباره شان تحقیق شده و هر ساله دانشجویان این رشته ایرادهای تازه تری در بروز احتمالی چنین اتفاقاتی مطرح می نمایند.

گرچه شنیده ها در ارتباط با حضور سمیعی در رأس باشگاه پرسپولیس از تضاد نقطه نظرات وزیر با یحیی گل محمدی خبر می دهند. چرا که پس از مشکلاتی که گل محمدی با رسول پناه داشت این تضادها پررنگ تر هم شده و بعضی بر این اعتقادند که جعفر سعیمی آمده تا به نوعی مقدمات خروج یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس را کلید بزند! راست و دروغش گردن راوی ولی مهمتر از این بحث در حال حاضر اقدام هدفمند مسعود سلطنی فر وزیر ورزش در بکار گماردن همزمان سمیعی در دو پست مهم در وزارتخانه و یکی از دو باشگاه زیرمجموعه اش است که حالا این را هم باید به پرونده قطور اشتباهات گذشته در انتصاب مدیران ناکارآمد در رأس باشگاه پرسپولیس و استقلال افزود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1612

به "وقتی اشتباهات وزیر برایش خاطره می گردد، نه درس عبرت، یحیی قربانی جدید تصمیمات سلطانی فر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی اشتباهات وزیر برایش خاطره می گردد، نه درس عبرت، یحیی قربانی جدید تصمیمات سلطانی فر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید