معرفی مدیرعامل پرسپولیس پس از دربی، صدری یکی از گزینه هاست

به گزارش تفطن، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری دربی تهران اطلاع داد.

معرفی مدیرعامل پرسپولیس پس از دربی، صدری یکی از گزینه هاست

به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره علت تعلل برای مشخص مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از آغاز به کار دولت تازه، گفت: در این رابطه آنالیز هایی به عمل آمده و اعضای هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل نموده اند.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره فعلی پرسپولیس باید تقویت گردد، اضافه کرد: پس از تقویت هیئت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می گردد.

سجادی که با خبرگزاری خانه ملت گفت وگو می کرد در پاسخ به سؤالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیئت مدیره فعلی اجرا شده است، گفت: آقای صدری به عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده است. ما از هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیئت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: این نظرات در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصاد و دارایی، دادگستری و ورزش و جوانان برگزار می گردد، جمع بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از ملاقات استقلال - پرسپولیس برگزار می گردد.

وی درباره سایر گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: در حال حاضر به علت پیش رو بودن دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم، مسابقه ای که همه طرفداران از تماشای آن لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2223

به "معرفی مدیرعامل پرسپولیس پس از دربی، صدری یکی از گزینه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدیرعامل پرسپولیس پس از دربی، صدری یکی از گزینه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید