پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی در کارگروه رونق فراوری گیلان

به گزارش تفطن، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان از تصویب پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در کمیته رونق فراوری استان گیلان اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی در کارگروه رونق فراوری گیلان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، رضا حسن پور در روز 18 بهمن ماه 1400 با اعلام این خبر گفت: ششمین جلسه آنالیز طرح های پرداخت تسهیلات رونق فراوری استان گیلان به منظور ایجاد تأسیسات گردشگری برگزار و با پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی در این جلسه موافقت شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان اضافه نمود: این طرح ها شامل 1 هتل، 2 واحد اقامتگاه بوم گردی، 1 واحد پذیرایی و 1 بوتیک هتل بوده که مجموع احتیاج تسهیلاتی این طرح ها مبلغ 30 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

حسن پور با اشاره به برنامه ریزی های این اداره کل در خصوص تسهیل امور مرتبط با سرمایه گذاران در فرایند ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقامتی استان توضیح داد: فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری مؤثر در استان گیلان ضمن ایجاد رونق مالی خصوصا در منطقه ها روستایی، موجب ایجاد اشتغال مؤثر خواهد شد و با بهره برداری از این 5 طرح مصوب نیز پیشبینی می گردد برای حداقل 150 نفر فرصت نو شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2337

به "پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی در کارگروه رونق فراوری گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به 5 طرح متقاضی در کارگروه رونق فراوری گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید