کرونا به اندازه جنگ جهانی در ورزش تاثیر گذار بوده است

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، عبدالحمید احمدی، روز سه شنبه در افتتاحیه هشتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی که در محل هتل المپیک تهران برگزار می گردد، اضافه کرد: کرونا باعث تغییر شرایط دنیا شده و ورزش نیز تحت الشعاع این ویروس قرار گرفته است.

کرونا به اندازه جنگ جهانی در ورزش تاثیر گذار بوده است

وی ادامه داد: در تاریخ ورزش دنیا، یک اتفاق و رویداد به طور معین باعث تعطیلی ورزش شد و آن جنگ های دنیای اول و دوم بود.

احمدی اضافه نمود: ویروس کرونا به اندازه جنگ دنیای در ورزش تأثیر گذار بوده و همه فعالیت های ورزشی را تحت الشعاع قرار داده است.

وی گفت: امیدواریم هرچه سریع تر با پروتکل های جدید بهداشتی، شرایط برای فعالیت های ورزشی فراهم گردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با عنوان این مطلب که در حال حاضر فقط لیگ برتر فوتبال با شرایط سخت در حال برگزاری است، اضافه نمود: در حال حاضر فعالیت سایر رشته های ورزشی تعطیل است و 28 هزار باشگاه ورزشی در کشور، خسارات و زیان های زیادی از بابت کرونا متحمل شده اند.

وی در ادامه به استفاده از مکمل ها در فعالیت های ورزشی اشاره نمود و گفت: یکی از عمده چالش های ما در ورزش قهرمانی، استفاده ناآگاهانه از مکمل ها و مواد نیروزا است که آثار و تبعات منفی ایجاد نموده است.

احمدی اضافه نمود: آنالیز ها نشان داده است که مصرف مکمل ها و داروهای نیروزا در سطح باشگاه ها به خصوص باشگاه های بدنسازی، قابل توجه است. به طوری که بیش از 76 درصد مردان و 33 درصد زنان در باشگاه های بدنسازی از مکمل ها استفاده می نمایند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: 38 درصد زنان و 32 درصد مردان از قرص های لاغری و چربی سوز استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1406

به "کرونا به اندازه جنگ جهانی در ورزش تاثیر گذار بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به اندازه جنگ جهانی در ورزش تاثیر گذار بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید