تاکید ظریف بر اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای

به گزارش تفطن، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان که برای ملاقات و مصاحبه با مقامات قطری در راس هیئتی به دوحه سفرکرده است بعد از ظهر امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر ملاقات و در مورد موضوعات مورد علاقه دوکشور به مصاحبه و گفتگو پرداخت.

تاکید ظریف بر اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای

دکتر ظریف در این ملاقات با اشاره به اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای بر ضرورت گسترش ابعاد همکاری ها به ویژه در ابعاد تجاری، مالی و سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت ها و مزیت های دو کشور تاکید نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر رویکرد ایران برای توسعه مناسبات با کشورهای منطقه از گفتگوهای منطقه ای در جهت ثبات و استقرار منطقه استقبال و آن را یک ضرورت جدی تلقی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این ملاقات با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان بر برگزاری آن در دوحه در جهت ترسیم و تحکیم مناسبات تجا و مالی فی مابین تاکید نمود.

همکاری در حوزه مسائل منطقه ای و بین المللی از دیگر موضوعات مطرح شده در رایزنی های دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر در این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1913

به "تاکید ظریف بر اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ظریف بر اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید