خبری از کودتا در قطر نیست

به گزارش تفطن، یک منبع مطلع در وزارت خارجه قطر امروز (دوشنبه) در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع کودتا در این کشور در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک ضمن تکذیب این شایعات اظهار داشت مطالب پخش شده در شبکه های اجتماعی تنها یک دروغ رسانه ای است.

خبری از کودتا در قطر نیست

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این منبع وزارت خارجه قطر مطالب شبکه های اجتماعی در مورد وقوع کودتا را اخبار کذب خواند.

کاربران فضای مجازی صبح امروز مطالبی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و مدعی شدند که صدای چند انفجار در قطر و به طور معین در منطقه الوکره شنیده شده است و بعضی دیگر مدعی شدند که علاوه بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله در شهر دوحه تانک های زرهی به سمت دیوان امیری حرکت کردند.

حدس و گمان ها در شبکه های شبکه بر محور وقوع کودتا در قطر به رهبری حمد بن جاسم نخست وزیر سابق این کشور می چرخید.

خبرگزاری اسپوتنیک همچنین به نقل از خبرنگار خود در دوحه تاکید نمود که مناطق اطراف دیوان امیری این کشور و منطقه الوکره کاملا آرام است و امور به صورت عادی در جریان است و هیچ نشانه ای از کودتا وجود ندارد.

وقوع کودتا و برگزاری تظاهرات در قطر هر از گاهی از سوی بعضی رسانه های عموما غیر رسمی و به ویژه شبکه های اجتماعی منطقه منتشر می گردد. دوحه این اقدامات را به جنگ رسانه ای نسبت می دهد که به گفته این کشور از سوی دشمنان راهنمایی می گردد.

عربستان سعودی ، امارات، بحرین و مصر از 5 ژوئن 2017 ( 15 خرداد 96) با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کردند و 13 شرط برای از سرگیری روابط معین کردند اما دوحه این شروط را ناقض حق حاکمیت خود می داند و تا به امروز به هیچ یک از این شروط تن نداده است .،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1163

به "خبری از کودتا در قطر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری از کودتا در قطر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید